Jak nakupovat

1. Z našeho katalogu si vyberte produkt o který máte zájem. Lze jej vybrat buď pomocí katalogu, který lze seřadit podle výrobce, nebo podle typu zboží. Zároveň se tento katalog dále dělí do dalších podkategorií. Případně lze produkt vyhledat pomocí políčka "Vyhledávání".



2. Vybraný produkt vložte do košíku pomocí příslušného tlačítka. Před vložením můžete upřesnit počet kusů. Tímto způsobem pokračujte, až budete mít vybrané všechny produkty, které chcete. Stav nákupního košíku lze průběžně kontrolovat po stisku tlačítka "zobrazit obsah košíku". Položky v něm můžete mazat, nebo měnit jejich počty.




3. Přejděte do košíku pomocí tlačítka "Nákupní košík". V košíku lze opět ještě upravovat počty kusů, případně jednotlivé položky mazat.




4. Jestliže jste košík zkontrolovali, zvolte způsob objednání. Jestliže jste registrovaným zákazníkem, přihlaste se svými přihlašovacími údaji, pakliže jste tak již neučinili ještě před objednáváním. Jestliže nejste ještě registrovaní, zaregistrujte se. Je možné nakoupit i bez registrace, ale v případě že jste firma, nebo podnikatel s IČO, je registrace nutná.




5. Dalším krokem je výběr způsobu dopravy a platby. Pokračujte tedy tlačítkem "Pokračovat ke způsobu dopravy", kde vyberete buď osobní odběr v některé z našich poboček, nebo doručení přepravními službami až na Vámi zvolené místo. Pokračujte dále tlačítkem "Pokračovat ke způsobu platby", kde opět vyberte. Platit lze hotově při osobním odběru, nebo při převzetí zboží od přepravní služby (dobírka). Tím je objednávka připravena k odeslání, které učiníte stiskem tlačítka "Dokončit objednávku zboží"

 


6. Na Váš mail Vám přijde automatické potvrzení objednávky s přílohou s veškerými údaji o objednávce. Zkontrolujte ji a v případě zjištění nějaké chyby nás kontaktujte na info@oazacen.cz . Při komunikaci uvádějte vždy číslo objednávky.




7. V tuto chvíli Vaši objednávku začínáme zpracovávat. Jakékoliv dotazy, případně změny v objednávce posílejte na info@oazacen.cz nebo volejte tel: 728 822 569.



8. Jakmile je zboží připraveno k odběru, budete informováni emailem a sms zprávou. Zboží při odběru ihned pečlivě překontrolujte. V případě dodání přepravní službou také ihned překontrolujte. Zjistíte-li jakékoliv poškození balíku, je nutné ihned reklamovat u přepravní služby.

 

9. V případě nevyzvednutí zboží (zásilky) objednatelem od přepravce nebo v úložní době, je objednatel povinen uhradit odesílateli částku za poštovné.V případě že tak neučiní bude uveden na: http://www.nespolehlivizakaznici.cz  jako nespolehlivý zákazník.